Verbeterprogramma’s

Verbeterprogramma’s

 

Indien u reeds samen werkt met een marktonderzoekbureau en u naar aanleiding van hun ‘Conclusies en aanbevelingen’ een vertaalslag wilt maken naar een concreet verbeterplan, dan is Satius een geschikte partner voor u.

 

In dat geval beginnen de Satius werkzaamheden bij fase ‘Check’ (zie ook de Satius aanpak) en gaat Satius met u aan de slag met de volgende activiteiten:

Fase Check

 

  • Het analyseren en doorgronden van de resultaten
  • Het opstellen van een concept verbeterplan (0.1 versie)
  • Het terugkoppelen van de onderzoeksresultaten en de belangrijkste verbeteracties naar de klanten
  • Het met de klanten in dialoog gaan over het verbeterplan
  • Het bekrachtigen van het verbeterplan (de 1.0 versie)

Fase Act

 

  • Het implementeren van het -reeds door de klant goedgekeurd- verbeterplan
  • Het maandelijks monitoren en bijsturen van de voortgang
  • Het steekproefsgewijs toetsen van de verbeteracties bij de klanten
  • Het borgen van de nieuwe werkwijze binnen uw organisatie

Met een verbeterprogramma realiseert u een hogere klanttevredenheid binnen een jaar

 

Resultaat

Het resultaat is een opgesteld en geïmplementeerd verbeterplan dat een hogere klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS garandeert.

Het bewijs daarvoor wordt in een volgende meeting door uw marktonderzoekbureau geleverd.

 

Samenwerking marktonderzoekbureau’s

Satius implementeert regelmatig verbeterprogramma’s naar aanleiding van de de uitkomsten van (traditionele) marktonderzoekbureaus.

Bij grote marktonderzoeken – met meer dan 10.000 respondenten-, werkt Satius samen met o.a. SAMR

Wilt u ook meer omzet uit tevreden klanten? Wij vertellen u graag hoe.