Vooronderzoek

VOORONDERZOEK

Een vooronderzoek geeft vooraf inzicht in hoeverre uw huidige klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS met uw huidige informatie, materialen en/of onderzoeksmethodieken structureel te verbeteren is.

 

Aanpak

Door middel van ‘desk research’ en circa 10 persoonlijke interviews worden minstens 70 verschillende aspecten binnen de huidige organisatie en projecten getoetst op aanwezigheid en/of (her)bruikbaarheid.

Naast de huidige situatie (AS-IS), wordt de toekomstige ambitie (TO-BE) onderzocht en de stappen beschreven die nodig zijn om van AS-IS naar TO-BE te komen.

 

Resultaat

Een concreet en uitgewerkt Projectplan waarin staat in hoeverre een het verhogen van de klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS haalbaar is (óf niet), welke stappen daarvoor nodig zijn, onder welke voorwaarden en hoe u daarmee de klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS kunt meten, weten, maar vooral (gegarandeerd) kunt verbeteren . Het Projectplan geeft antwoorden op de vragen op het gebied van o.a. bruikbaarheid bestaande onderzoeken/materialen, plan van aanpak, projectorganisatie, inhoudelijkheid vragenlijsten/scripts, draagvlak, risico’s & maatregelen, timing, budget en besparingen.

Met een vooronderzoek weet u vooraf hoe u uw (bestaande) klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS structureel kunt verbeteren.

Planning

De gebruikelijke doorlooptijd van een vooronderzoek is 6 weken na de schriftelijke gunning.

 

Budget

Informeer bij ons voor het laagdrempelig bedrag waarvoor het vooronderzoek wordt uitgevoerd. Indien het advies van het vooronderzoek binnen 2 maanden wordt opgestart, wordt 50% van het vooronderzoek gecrediteerd.

Conclusie

Met een vooronderzoek weet u vooraf in hoeverre het verhogen van de klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS met uw huidige werkwijze haalbaar is, onder welke condities en welke stappen u daarvoor moet nemen. Hiermee bent u in staat om tijdens bijvoorbeeld een MT/directie vergadering dé aanpak te presenteren dat uw klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS (alsnog) structureel verbetert.
Voor een laagdrempelig bedrag (en nog eens 50% creditering) kunt u hier nooit ‘een buil aan vallen’.

Wilt u ook meer omzet uit tevreden klanten? Wij vertellen u graag hoe.