VOORONDERZOEK
Een vooronderzoek geeft vooraf inzicht in hoeverre uw huidige klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS met uw huidige informatie, materialen en/of onderzoeksmethodieken structureel te verbeteren is.
Aanpak
Door middel van ‘desk research’ en circa 10 persoonlijke interviews worden minstens 70 verschillende aspecten binnen de huidige organisatie en projecten getoetst op aanwezigheid en/of (her)bruikbaarheid.
Naast de huidige situatie (AS-IS), wordt de toekomstige ambitie (TO-BE) onderzocht en de stappen beschreven die nodig zijn om van AS-IS naar TO-BE te komen.
Resultaat
Een concreet en uitgewerkt Projectplan waarin staat in hoeverre een het verhogen van de klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS haalbaar is (óf niet), welke stappen daarvoor nodig zijn, onder welke voorwaarden en hoe u daarmee de klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS kunt meten, weten, maar vooral (gegarandeerd) kunt verbeteren . Het Projectplan geeft antwoorden op de vragen op het gebied van o.a. bruikbaarheid bestaande onderzoeken/materialen, plan van aanpak, projectorganisatie, inhoudelijkheid vragenlijsten/scripts, draagvlak, risico’s & maatregelen, timing, budget en besparingen.