Oplossingen
Satius biedt diverse oplossingen voor het meten, weten én verbeteren van uw klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS:
Satius biedt diverse oplossingen voor het meten, weten én verbeteren van uw klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS:
Met een vooronderzoek weet u vooraf in hoeverre het verhogen van de klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS met uw huidige werkwijze haalbaar is, onder welke condities en welke stappen u daarvoor moet nemen. Hiermee bent u in staat om tijdens bijvoorbeeld een MT/directie vergadering dé aanpak te presenteren dat uw klanttevredenheid, loyaliteit en/of NPS (alsnog) structureel verbetert.
Indien u besluit na het vooronderzoek het loyaliteitsprogramma met Satius uit te voeren, wordt 50% van het vooronderzoek gecrediteerd.
Met een Satius klanttevredenheidsonderzoek (KTO) krijgt u op een onafhankelijke en objectieve wijze, inzicht in bijvoorbeeld wat uw klanten van uw organisatie vinden, hoe u presteert ten opzichte van uw concurrenten, hoe u met up- en cross-seling beter kunt inspelen op de behoeftes van uw klanten, hoe u via uw klantambassadeurs nieuwe klanten kunt werven en over welke inhoudelijke onderwerpen uw klanten het liefst geïnformeerd worden. De resultaten, conclusies en aanbevelingen worden op maat aan uw organisatie gepresenteerd
Satius online is dé effectieve oplossing voor een snelle online kwantitatief onderzoek op het Internet. Een kwantitatief onderzoek werkt erg eenvoudig, wordt met uw eigen huisstijl en logo aangeboden en kan binnen 3 werkdagen operationeel zijn op uw eigen Inter-, e/o Intranet, ongeacht de grootte van de populatie.
Er zijn diverse online grafische rapportages en dashboards beschikbaar. Na afloopt ontvangt u alle onderzoeksdata (=Master bestand) en een op maat gemaakte presentatie met de resultaten, conclusies en aanbevelingen.
Na een markt/klanttevredenheidsonderzoek, dan ‘begint het pas’!. Nadat u uw resultaten, conclusies en aanbevelingen heeft ontvangen van uw marktonderzoekbureau, maken wij, samen met uw organisatie, een uitgebreide analyse en vertalen de resultaten, conclusies en aanbevelingen naar een concreet verbeterplan. Satius verzorgt samen met uw organisatie, een implementatieplan dat met uw klanten is gevalideerd en daarom vooraf een grote kans van slagen heeft. De resultaten worden tussentijds steekproefsgewijs bij uw klanten getoetst en indien nodig wordt het implementatieproces bijgesteld.
Real time tevredenheid dashboards: In één oogopslag ziet u de NPS, uw concurrentiepositie, de belangrijkste KPI’s, de verbeter prioriteiten en de ‘knoppen’ waar u aan moet ‘draaien’ om de klant- en/of medewerkers tevredenheid/NPS binnen uw organisatie te verbeteren. Volledig real time, interactief en dynamisch.
Voor het ter plekke en het real time meten en weten van de klantbeleving kunt u gebruik maken van onze tabletzuilen, kiosken en/of wandmontages (zowel verkoop als verhuur).
Ze zijn geschikt voor allerlei formaten, zowel Ipads als Android tablets; nieuwe en oudere modellen.
Ze zijn voorzien van een slot, leverbaar in wit en/of zwart en kunnen worden voorzien van uw logo en/of tekst.